Kantoor gesloten voor bezoekers tijdens de lockdown

Vanwege de aangescherpte maatregelen van het kabinet is ons kantoor gesloten voor bezoekers gedurende de lockdown. Onze klantenservice blijft bereikbaar per telefoon, mail en chat tijdens onze openingstijden op werkdagen.

klantenservice:

Tijd voor de nieuwe t-tag!

Alles wat u moet weten over het omruilen

De komende jaren ruilen we alle oude t-tags om voor de nieuwste versie t-tag. De nieuwe t-tag is kleiner, zwart en met een accu in plaats van een batterij. Hierdoor valt hij minder op in uw interieur en gaat hij langer mee! 

Heeft u van ons een uitnodiging ontvangen om uw t-tag(s) om te ruilen? Dan kunt u in Mijn Movenience terecht om dit snel een eenvoudig te regelen.

 

Van oud naar nieuw

Hoe werkt het omruilen?

 

 

Veelgestelde vragen nieuwe t-tag

Bekijk de antwoorden op vragen die klanten ons het meest stellen

  

  

Lever uw oude t-tag in en WIN!

Denk aan het milieu en maak kans op een unieke prijs. 
 

lever in en win!

  

  

Tunnel pakken? t-tag plakken!

Om te zorgen dat uw nieuwe t-tag optimaal werkt, is het belangrijk dat de t-tag juist wordt bevestigd. Het is de enige manier die een optimale werking van de t-tag garandeert. Bij ontvangst van uw nieuwe t-tag ontvangt u hierover instructies. U kunt ook de instructiefilm bekijken waarin we stap voor stap uitleggen hoe u de t-tag op de juiste manier bevestigt. Of bezoek een Profile-vestiging in Goes, Middelburg, Terneuzen, Zierikzee of Middelharnis. Hier bevestigen ze de t-tag kosteloos voor u én krijgt uw auto een gratis car-check.

Instructievideo: hoe bevestigt u de t-tag?

Klantenservice

OPENINGSTIJDEN
Werkdagen: 08:00 - 17:00

 

VANUIT NEDERLAND
0900 - 44 88 666
(Uw gebruikelijke belkosten)

 

VANUIT HET BUITENLAND
+31 (0) 113 76 00 01

 

CHAT MET EEN MEDEWERKER
Klik rechtsonder op de button 'chat met ons'

 

OVERIG
Bekijk alle contactgegevens

Movenience B.V.
Stationspark 8
Goes, 4462 DZ
Zeeland Nederland