De receptie van de Westerscheldetunnel is gesloten vanaf vrijdag 22 maart t/m maandag 1 april 2024

De receptie van de Westerscheldetunnel is gesloten vanaf vrijdag 22 maart t/m maandag 1 april 2024

klantenservice:

Hoe installeer ik de t-tag

De t-tag is slim en compact en plaatst u eenvoudig in de houder tegen de voorruit van uw auto. Voor de juiste werking van de t-tag is het belangrijk om de instructies goed op te volgen. De t-tag zorgt ervoor dat transacties automatisch worden geregistreerd en verwerkt. Er zijn op dit moment twee verschillende t-tags in gebruik met beide een eigen gebruiksaanwijzing.

 

Nieuwe versie t-tag

Sinds het voorjaar van 2018 is de nieuwe t-tag in gebruik. Deze heeft een antracietgrijze kleur, is bijna de helft kleiner, wordt achter de binnenspiegel bevestigd en valt hierdoor nauwelijks op in het interieur van uw voertuig. Er zit geen batterij in, maar een accu met een langere levensduur. Er zijn twee verschillende instructies om de nieuwe t-tag op de juiste manier te bevestigen. Download de instructie voor auto en bestelbus en voor bus en vrachtwagen of bekijk hieronder onze instructievideo.

Instructievideo voor de nieuwe t-tag

Hoe bevestigt u de oude t-tag?

t-tag oud

Hoe bevestigt u de nieuwe t-tag?

t-tag nieuw

t-tag aanvragen?

Wilt u gebruikmaken van alle gemakken en voordelen van de t-tag? Vraag dan direct gratis uw t-tag aan.

Heeft u al een t-tag en wilt u extra t-tag(s) bestellen? Dan hoeft u geen nieuw abonnement aan te vragen. Vul het aanvraagformulier in en wij gaan voor u aan de slag!

Alternatieve tekst

Extra t-tag houder of sticker nodig?

Vul dan het aanvraagformulier in en wij sturen deze kosteloos naar u op.

klantenservice

OPENINGSTIJDEN

Werkdagen: 08:00 - 17:00

 

VANUIT NEDERLAND

0900 - 44 88 666
(Uw gebruikelijke belkosten)

 

VANUIT HET BUITENLAND

+31 (0) 113 76 00 01

 

CHAT MET EEN MEDEWERKER

Binnen 1 minuut een reactie

 

OVERIG

Bekijk alle contactgegevens

Movenience B.V.
Stationspark 8
Goes, 4462 DZ
Zeeland Nederland