klantenservice:

Meld u aan voor de e-tag

Voor het gebruik van de e-tag sluit u een abonnement bij ons af. Dat kan gemakkelijk via onze klantenservice. Het aanvraagproces verloopt daarna in de volgende stappen:

 

  1. Wij sturen het contract naar u toe ter ondertekening. Een onderdeel hiervan is een machtiging voor automatische incasso. 

  2. U stuurt het ondertekende contract terug naar Movenience. 

  3. Wanneer wij het ondertekende contract hebben ontvangen, voeren we de eerste incasso uit. Dit bedrag wordt geboekt bij uw prepaid tegoed.

  4. Nadat deze incasso geslaagd is, sturen wij u de e-tag toe en u bent klaar om de e-tag te gebruiken.

Tussen de aanvraag en het moment dat u de e-tag ontvang zit over het algemeen zo’n 10 werkdagen. 

 

Uw transacties inzien

Periodiek ontvangt u van ons een gebruiksoverzicht met daarop al uw transacties. U kunt uw transacties ook inzien op Mijn Movenience, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Transacties voor EV-laden zijn zichtbaar binnen tien dagen na afloop van de maand waarin de transactie plaatsvindt.

Oplaadpunten

U kunt uw auto opladen bij een groot aantal openbare oplaadpunten. Het aantal exploitanten dat de e-tag accepteert als betaalmiddel wordt voortdurend uitgebreid.

e-tag aanvragen

Wilt u met gemak uw elektrische auto opladen? Vraag direct uw e-tag aan via onze klantenservice!

Uw voordelen

  • 10% korting op de tarieven van de laadpuntexploitanten
  • In veel plaatsen gratis parkeren tijdens het oplade
  • 24 uur per dag online inzicht in uw transacties
  • Uw EV-laden transacties worden maandelijks geactualiseerd
  • Via automatische incasso altijd voldoende tegoed
Alternatieve tekst

Klantenservice

OPENINGSTIJDEN

Werkdagen: 08:00 - 17:00

 

VANUIT NEDERLAND

0900 - 44 88 666
(Uw gebruikelijke belkosten)

 

VANUIT HET BUITENLAND

+31 (0) 113 76 00 01

 

CHAT MET EEN MEDEWERKER

Klik rechtsonder op de button 'chat met ons'

 

OVERIG

Bekijk alle contactgegevens

Movenience B.V.
Stationspark 8
Goes, 4462 DZ
Zeeland Nederland