17 oktober 2017

Herfstnieuws van Movenience


Movenience nieuws

De herfstperiode is weer aangebroken. Een mooi moment om er tijdens de herfstvakantie op uit te trekken. Gaat u een dagje naar Vlissingen, Middelburg of Terneuzen? Met de t-tag betaalt u gemakkelijk en snel uw parkeergeld in de parkeergarages. Hoe dat werkt, leest u in deze nieuwsbrief.


Moeiteloos betalen in parkeergarages

t-tag parkeren

U kent de t-tag misschien wel als betaalmiddel voor de Westerscheldetunnel, maar wist u dat u met de t-tag ook kunt betalen in parkeergarages in Middelburg, Terneuzen en Vlissingen?

Niet meer in de rij

Met de t-tag achter de voorruit hoeft u niet meer in de rij te wachten voor de betaalautomaat in de parkeergarage. Bij het inrijden en verlaten van de parkeergarage, gaat de slagboom automatisch open. De t-tag registreert de parkeertijd en het verschuldigde bedrag wordt automatisch van uw tegoed afgeboekt. U kunt de t-tag gebruiken in de parkeergarages in Terneuzen, Vlissingen en in de twee grootste parkeergarages van Middelburg.

Aanmelden & tarieven

Naast het verschuldigde parkeergeld betaalt u per maand € 0,75 voor deze betaalservice. Voor dat bedrag rekent u snel en moeiteloos het parkeergeld af. Bezoek de pagina t-tag parkeren voor meer informatie of om u aan te melden.

Heeft u al een t-tag?

Heeft u al een t-tag voor de Westerscheldetunnel, maar wilt u hiermee ook uw parkeergeld in parkeergarages kunnen betalen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@movenience.nl of bel 0900 44 88 666 (uw gebruikelijke belkosten) om uw abonnement aan te passen.


Contactgegevens wijzigen in Mijn Movenience

mijn movenience

Gaat u verhuizen of wijzigt uw telefoonnummer of e-mailadres? Vergeet dan niet uw contactgegevens te wijzigen. Dit doet u eenvoudig zelf via Mijn Movenience. Voor het wijzigen van het IBAN nummer dat bij ons bekend is, neemt u contact op met de klantenservice via info@movenience.nl of bel naar 0900 44 88 666 (uw gebruikelijke belkosten).


Vraag het de klantenservice

Movenience klantenservice

Iedere dag ontvangen wij diverse vragen over onze dienstverlening. Deze worden snel en vakkundig beantwoord door onze klantenservice. Voor iedere nieuwsbrief selecteert de klantenservice twee vragen die de afgelopen periode gesteld zijn en geeft hier een antwoord op.

Vraag 1: Ik heb een (nieuwe) t-tag aangevraagd. Wanneer ontvang ik deze?

Antwoord: Bestelt u een extra t-tag? Dan wordt deze uiterlijk één werkdag na de aanvraag verzonden.

Bent u een nieuwe gebruiker van de t-tag? Dan ontvangt u de t-tag zodra de eerste automatische incasso is geslaagd. U krijgt als nieuwe abonnee een contract en machtiging toegestuurd. Zodra wij het contract en de machtiging ondertekend retour hebben, versturen we een aankondiging van de automatische incasso. Wanneer de automatische incasso is geslaagd sturen we de t-tag naar u op. Over het algemeen duurt het zo’n twee weken voordat u de t-tag na uw aanvraag ontvangt.

Vraag 2: Hoe gebruik ik de t-tag juist?

Antwoord: De manier waarop de t-tag in uw voertuig bevestigd is, heeft invloed op de werking van de t-tag. We raden u daarom aan de t-tag houder te gebruiken. U krijgt de houder bij uw nieuwe t-tag. Is uw houder kapot? Vraag dan kosteloos een nieuwe aan bij onze klantenservice of u haalt er een op bij Movenience in Goes of bij kassalaan op het tolplein van de Westerscheldetunnel.

Hoe bevestigt u de t-tag?

  • Schuif de t-tag in de houder. Aan de pijl onderop de houder kunt u zien in welke richting u deze moet schuiven.
  • Plaats de houder met t-tag onderaan in het midden van uw voorruit. Zorg daarbij dat het infraroodscherm niet bedekt wordt door zonwerende materialen, stickers en dergelijke.
  • Heeft u de juiste plek gevonden? Schuif dan de t-tag uit de houder, verwijder de plakstrip en plak de houder stevig vast.
  • Schuif de t-tag terug in de houder en zorg dat deze evenwijdig aan de voorruit staat.



Klantenservice

Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 17:00 uur voor u klaar!

  • 0900 44 88 666(Uw gebruikelijke belkosten)
  • Vanuit het buitenland:+31 (0) 113 76 00 01
  • info@movenience.nl

Movenience
mobiele website

U kunt uw actuele Tegoed en de laatste 5 transacties op uw smartphone bekijken.

Lees meer