• Home
  • Veelgestelde vragen
  • Aanvragen, aanpassen en opzeggen

Aanvragen, aanpassen en opzeggen


Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen over het aanpassen , aanvragen en opzeggen van uw Movenience abonnement. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij staan u graag te woord.

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik een abonnement aanvragen?
    Heeft u nog geen abonnement? Klik hier om u direct online aan te melden. U kunt zich ook telefonisch aanmelden bij onze Klantenservice (zie de contactgegevens elders op deze pagina).
  • Ik heb al een abonnement maar wil extra producten of betaalmiddelen.
    Hoe werkt dat?
    Heeft u al een abonnement? En wilt u bijvoorbeeld extra betaalmiddelen aanvragen of gebruik van extra producten? Dat kan natuurlijk! Daarvoor moeten wij uw contract aanpassen. U kunt dit eenvoudig regelen door contact op te nemen met onze Klantenservice (zie de contactgegevens elders op deze pagina).
  • Ik ga verhuizen. Hoe kan ik dat doorgeven aan Movenience?
    Uw adresgegevens kunt u eenvoudig en op elk gewenst tijdstip zelf wijzigen door in te loggen op MijnMovenience. U kunt dit eventueel ook regelen door contact op te nemen met onze Klantenservice (zie de contactgegevens elders op deze pagina).
  • Mijn contactgegevens zijn gewijzigd.
    Hoe kan ik dat doorgeven aan Movenience?
    Uw contactgegevens (telefoonnummer, email adres, etc) kunt u eenvoudig en op elk gewenst tijdstip zelf wijzigen door in te loggen op MijnMovenience. U kunt dit eventueel ook regelen door contact op te nemen met onze Klantenservice (zie de contactgegevens elders op deze pagina).
  • Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?
    Om uw abonnement te beëindigen moet u de door ons verstrekte betaalmiddelen retourneren, samen met een begeleidende brief. Hierin vermeldt u uw klantnummer en de reden van opzegging. Het geheel stuurt u, ondertekend en wel, naar het volgende adres: Movenience B.V., t.a.v. Klantenservice, Postbus 13, 4460 AA te Goes.

    T-tags kunt u ook inleveren bij de NV Westerscheldetunnel. De t-tag wordt dan direct ingenomen. U kunt hiervoor terecht bij de receptie van het kantoor van de NV Westerscheldetunnel op het tolplein aan de Westerscheldetunnelweg 1, 4454 PD in Borssele. De receptie is geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur.

    Nadat wij al uw betaalmiddelen retour hebben ontvangen wordt uw abonnement beëindigd. Nadat alle resterende transacties en eventuele productkosten zijn verrekend krijgt u het eventuele resterende Tegoed automatisch teruggestort op uw rekening. Aan het beëindigen van het Abonnement zijn enkele voorwaarden verbonden, zie daarvoor de Algemene Voorwaarden elders op deze website.

Klantenservice

Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 17:00 uur voor u klaar!

  • 0900 44 88 666(Uw gebruikelijke belkosten)
  • Vanuit het buitenland:+31 (0) 113 76 00 01
  • info@movenience.nl

Movenience
mobiele website

U kunt uw actuele Tegoed en de laatste 5 transacties op uw smartphone bekijken.

Lees meer

Producten

Uw tolgeld voldoen zonder stil te staan en zorgeloos betalen voor een parkeergarage of het opladen van uw elektrische auto; Movenience maakt het mogelijk.


  • Westerscheldetunnel
  • Parkeren in Zeeland
  • Elektrische laadpas

Betaalmiddelen

Voor een vlekkeloze werking van onze producten hebben wij diverse innovatieve betaalmiddelen ontwikkeld. Alles om het u makkelijker te maken.



  • t-tag
  • m-tag
  • e-tag