• Home
  • Veelgestelde vragen
  • Aanvragen, aanpassen en opzeggen

Onze betaalmiddelen


Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen over onze betaalmiddelen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij staan u graag te woord.

Veelgestelde vragen

  • Wat wordt verstaan onder “betaalmiddel”
    Onder “Betaalmiddel” wordt verstaan het apparaatje en/of kaartje(s) die wij u verstrekken, waarmee u kunt betalen voor de door aangevraagde producten. Door ons gehanteerde betaalmiddelen zijn de t-tag, de m-tag (of m-card) en de e-tag. Het toe te passen betaalmiddel is afhankelijk van de gekozen producten. Aan de hand van uw abonnement bepalen wij automatisch welke betaalmiddelen wij u moeten toesturen. Bij de Westerscheldetunnel en de parkeergarages zorgt de t-tag er bijvoorbeeld voor dat de slagboom wordt geopend. Voor EV-laden zorgt de e-tag er voor dat de laadpaal energie levert. Via de ingebouwde unieke code in het betaalmiddel zorgen wij er voor dat de transacties bij de juiste klant in rekening worden gebracht.
  • Wordt het betaalmiddel mijn eigendom?
    Nee, de betaalmiddelen blijven eigendom van Movenience B.V. U krijgt de betaalmiddelen van ons in bruikleen.
  • Ik ben mijn betaalmiddel kwijt, of het is defect. Wat nu?
    Als uw betaalmiddel kwijt of defect is kunt u het beste direct contact opnemen met onze klantenservice (gegevens: zie elders op deze pagina). Zij kunnen uw betaalmiddel blokkeren om misbruik te voorkomen. Een defect betaalmiddel kunt u (met vermelding van uw naam, adres en klantnummer) kosteloos per post versturen naar de Klantenservice van Movenience, Antwoordnummer 379, 4460 VB Goes. Daar wordt gekeken waarom het betaalmiddel niet meer werkt. Is dit buiten uw schuld om, dan krijgt u per kerende post een vervangend, gratis betaalmiddel toegezonden. Is de schade ontstaan door eigen toedoen of nalatigheid dan zal Movenience de vervangingskosten bij u in rekening brengen. De vervangingskosten variëren per betaalmiddel en bedragen:

    Per t-tag: € 50
    Per m-tag of m-card: € 5
    Per e-tag: € 10

Klantenservice

Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 17:00 uur voor u klaar!

  • 0900 44 88 666(Uw gebruikelijke belkosten)
  • Vanuit het buitenland:+31 (0) 113 76 00 01
  • info@movenience.nl

Movenience
mobiele website

U kunt uw actuele Tegoed en de laatste 5 transacties op uw smartphone bekijken.

Lees meer

Producten

Uw tolgeld voldoen zonder stil te staan en zorgeloos betalen voor een parkeergarage of het opladen van uw elektrische auto; Movenience maakt het mogelijk.


  • Westerscheldetunnel
  • Parkeren in Zeeland
  • Elektrische laadpas

Betaalmiddelen

Voor een vlekkeloze werking van onze producten hebben wij diverse innovatieve betaalmiddelen ontwikkeld. Alles om het u makkelijker te maken.



  • t-tag
  • m-tag
  • e-tag